Dieta Maggi

Dieta Maggi – skuteczna i komfortowa

Minęło już parę dobrych lat, od czasu jak poznałam tę dietę Maggi. Faktycznie już ponad 8 lat!
A stało się to przypadkowo – zadzwoniłam do znajomej, która mieszka w innym kraju przez Skype i zauważyłam, że dość mocno schudła.
Okazało się, że zastosowała tę dietę i zrzuciła 8 kg w ciągu miesiąca. Jak więc mogłam się nie zainteresować?!  😉

Zawsze podchodziłam do diet z nieufnością, ponieważ, jak to zwykle bywa, bałam się syndromu jo-jo oraz niekorzystnego wpływu na zdrowie.
Ale akurat ta dieta sprawdziła się u mnie genialnie, była skuteczna i absolutnie dla mnie komfortowa. Zaś nie mogę twierdzić, że dla każdego również będzie taką…

Moim celem na tamten czas było zrzucenie tylko 3 kg i osiągnęłam ten rezultat już po tygodniu stosowania diety – minus 3,5 kg.
Mąż z kolei, którego też namówiłam na spróbowanie, zrzucił 6 kg po miesiącu, a następnie przez kolejne 5 miesięcy, już normalnie odżywiając, zrzucił kolejne 3 kg.

Byliśmy pod wielkim wrażeniem.  I do dziś czas od czasu „siadamy” na tę dietę, jak widzimy, że jest niezbędność odrobinę skorygować sylwetkę 🤗

Dlatego kolejny raz, bo już wielokrotnie była publikowana w różnych miejscach, chcę się podzielić tą dietą z tymi, kto ma problem z nadwagą lub po prostu, tak jak ja, chcą zrzucić parę zbędnych kilogramów.

Dieta Maggi jest jednym z rodzajów diety jajecznej (białkowej), której nazwa pochodzi od imienia jej twórcy.

Swoją niezwykłą skuteczność dieta Maggi zawdzięcza przede wszystkim odpowiednio dobranym i zróżnicowanym składnikom.
Nie jest ciężka i wymagająca, zawiera absolutnie konkretny jadłospis (śniadanie, obiad, kolacja) na każdy dzień przez 4 tygodnie, przez co zyskała sobie sympatię wielu osób.
Posiada szereg zalet, które wyróżniają ją na tle innych diet.

Okres trwania diety białkowej Maggi wynosi 4 tygodnie, w którym to czasie, o czym świadczą opinie, można zrzucić do 10 kg masy ciała.
Jest to jedna z niewielu diet, podczas której nie trzeba głodować. W jej menu wchodzi dostateczna ilość jajek, mięsa, warzyw i owoców.
Od razu chciałabym zaznaczyć, że nie jest odpowiednia dla wegetarian.

Dieta ta została opracowana w taki sposób, aby stymulować organizm do samodzielnego spalania nagromadzonego tłuszczu.
Odpowiednio dobrane i spożywane posiłki mają na celu wywołanie reakcji chemicznych, pozwalających wydalić toksyny i zniwelować tkankę tłuszczową.

Zalety diety Maggi

  • Różni się od drastycznych metod odchudzania i jest dobra w każdym wieku.
  • Daje stały rezultat: kilogramy zrzucone w okresie 4 tygodni najczęściej już nie powracają, zakładając, że po ukończeniu diety ilość spożywanych kalorii będzie zwiększana stopniowo.
  • Podczas diety Maggi nie ma potrzeby liczenia kalorii, a ich ilość nie ma żadnego znaczenia. Najważniejsze są odpowiednio dobrane produkty, wpływające na procesy chemiczne w organizmie.
  • Dieta Maggi nie jest uciążliwa ze względu na łatwość przygotowania dań, znajdujących się w menu. Nie trzeba być kucharzem, czy też spędzać dużo czasu w kuchni. Podane przepisy są naprawdę bardzo proste.
  • Jeżeli nie ma podanej normy ilościowej przy danym produkcie, to można go spożywać w dowolnej ilości.
 

Wady diety Maggi

  • Konieczne jest dokładne trzymanie się menu i spożywanie posiłków o ustalonej porze.
  • Spożywanie dużej ilości jajek oraz całkowity zakaz stosowania masła i innych tłuszczy.
  • Konieczność nawadniania organizmu poprzez picie dużej ilości wody.

 

Przeciwwskazania diety Maggi

Alergia na jajka lub inne składniki diety.

 

 

Wskazówki do diety Maggi

  • Jakiekolwiek odstępstwa od diety, to zmarnowanie całego wysiłku.
  • Nie wolno modyfikować dziennego menu, zastępując produkty innymi, czy też zamieniać dane produkty miejscami (np. zamiast zjeść grejpfrut na śniadanie, zjeść go na obiad).
    Można usunąć jakiś produkt z listy, ale niczym go nie zastępować.
  • Należy wypijać 2 litry, a najlepiej 3 litry wody dziennie.
  • Dozwolone jest picie dowolnej ilości kawy i herbaty bez cukru i bez mleka. Dozwolone jest używanie zamienników cukru.
  • Warzywa gotować bez dodawania masła, tłuszczy, czy też mięsnego bulionu.
  • Można spożywać sól, różnego rodzaju przyprawy, cebule i czosnek.
  • Jeżeli dieta została z jakiegoś powodu przerwana (nawet na pół dnia) albo został popełniony błąd (spożycie innego produktu niż wynika to z menu), to należy rozpocząć ją od samego początku.
  • Rekomendowany jest przynajmniej nieduży wysiłek fizyczny.
  • Wychodząc z diety, stopniowo zwiększać ilość kalorii.
  • Dietę można stosować jeden raz do roku: 1, 2, 4 lub maks. 6 tygodni.
 
Jeżeli jesteś osobą zainteresowaną takim sposobem odchudzania, możesz pobrać przygotowany przeze mnie konspekt z dokładnym jadłospisem i korzystnymi poradami. Mailowo też będę co 3-4 dni podsyłać Ci interesujące wskazówki.

Wspomagające suplementy diety.

W czasie odchudzania zawsze trzeba włączać suplementację.
Wybierz najbardziej odpowiednie dla siebie naturalne suplementy, zawierające składniki mineralno-witaminowe. Najlepiej jeśli skorzystasz z porad doradcy zdrowego stylu życiu lub dietetyka.

Czasami zaburzenia metaboliczne w naszym organizmie są już tak zaawansowane, że, nie zważając na diety oraz regularne ćwiczenia, jest bardzo trudno schudnąć.
Wiele specjalistów zwraca uwagę na taki problem, jak insulinooporność. Mało jesz, a jednak tyjesz, bo insulina w twoim organizmie potrafi wszystko „przerobić” na tłuszcz.

Mój mąż w czasie tej diety wspierał się tymi dwoma suplementami:
1. „Sugar+” – Prawidłowy metabolizm glukozy

2. „Colon Activ 30” – Błonnik pokarmowy + probiotyk

Chcąc wspomóc swój proces odchudzania, warto dobierać suplementy do potrzeb własnego organizmu.
Stosować to, czego potrzebujemy: czy szybciej spalać tkankę tłuszczową, zapanować nad apetytem, czy usunąć nadmiar wody?

Zobaczyć kilka różnych bardzo dobrych suplementów i skomponować swój program według potrzeb, można w poniższym sklepie, a wykorzystując kod promocyjny „ZDROWIE”  kupimy TE PRODUKTY 10% TANIEJ:
https://yango.pl/suplementy-diety/odchudzanie

Cóż, zostało mi tylko życzyć Ci powodzenia w odchudzaniu 🤗

Picture of Natalia Samarec

Natalia Samarec

Medycyna naturalna wykorzystuje bogactwo naturalnych składników, takich jak woda źródlana, sole mineralne, błota lecznicze, zioła, aby wspierać zdrowie fizyczne, emocjonalne i psychiczne człowieka.

Zapoznanie się z podstawami medycyny naturalnej to fascynująca podróż do odkrywania potencjału natury i jej wpływu na zdrowie i dobre samopoczucie. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoje zdrowie, zwiększyć świadomość czy pomagać innym, zdobycie wiedzy na ten temat otworzy przed Tobą nowe perspektywy.

Popularne Posty

Kryzys Ozdrowieńczy
Nietolerancja Histaminy
Krążenie mózgowe

Zapisz się do Newslettera!

Pobierz "Dietę Maggi"